شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ الی۲۰:۳۰
  • با ما تماس بگیرید

    ۰۱۳-۳۲۱۲۴۹۵۳|۰۹۱۱۱۳۵۲۴۶۶

  • ایمیل

    info@nahriservice.ir

  • تماس با ما
 علت صدای زیاد هود و راه حل آن

علت صدای زیاد هود و راه حل آن

وقتی برای خرید هود به فروشگاه مراجعه می‌کنیم مغازه‌دار به ما تضمین می‌کند فنی که خریدیم بی‌صداست و موقع آشپزی سوهان روح و روانمان نمی‌شود. ما هم فن را می‌خریم و نصب می‌کنیم و روزهای اولی که با آن کار می‌کنیم همه چیز خوب است و از کارکرد بی‌صدای فن لذت می‌بریم. اما یک ماه بعد که مهمان داریم و کلی سرخ‌کردنی روی دستمان مانده و نمی‌خواهیم خانه بوی روغن بگیرد، دیگر اعصابمان کشش سر و صدای هود را ندارد. چه اتفاقی برای هود افتاده که یک دفعه تبدیل به ماشین آلودگی صوتی شده است؟

جواب ساده است. به موقع و زیاد از آن استفاده نکردیم! فیلتر و هواکش هودها وقتی در معرض بخار آب و چربی قرار می‌گیرند تاب بر می‌دارند و این تاب صدای پره‌های هواکش رو بالا می‌برد. در واقع راه حل بی‌صدا ماندن هود این است که هر روز آن استفاده نمایید. منتظر روزی نباشید که قرار است پیاز و بادمجان سرخ کنید. حتی اگر کتری آبجوش را روشن کردید هود را روشن کنید تا بخار آب را به خود جذب کند.

اگه هودی را به تازگی خریداری کرده‌اید قبل از اینکه کار به اینجا بکشد از این دستور ساده پیروی کنید. حال اگر کار از کار گذشته، هود را یک بار تعمیر کنید و بعد از این بیشتر از آن کار بکشید تا دیگر تا آخر عمرش بی‌ سر و صدا کارش را انجام دهد و هوای آشپزخانه را تمیز نگه دارد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پشتیبانی نهری سرویس
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم